Dag 12?

Ligger i min säng med katterna, njuter av alla tända ljus i mitt, på något sätt, heliga rum. Myser till how i met your mother och tjurar lite över att min data har gått i paj. Vet inte vad som har hänt men det bara står och blinkar massa siffror och bokstäver. Men det kanske är dags att slänga skiten, har endå haft den sen jag flyttade hemifrån för 4 årsen.. Tur att min älskade Jelena har en data jag kan låna när jag vill.

Eftersom att klockan är över 12, Är jag redan inne på min 12 dag rökfri. Är så jävla stolt över mig själv... Men även om jag inte tycker att det är speciellt jobbigt nu, längtar jag ändå inte tills jag ska sluta med plåstrena. Är lite rädd att jag faller tillbaka om jag inte har något som håller mig ifrån det. Är inte säker på att viljan är lika stark om ett par veckor som nu. Men för tillfället känner jag bara att varje dag som går är bra! Det här är ju första gå gen jag slutar röka på riktigt.. Men som sagt, varje rökfri dag är bra!

Tänkte jag skulle vända mig om och sova nu, mitsou ståt bakom mig och jamar efter uppmärksamhet. Godnatt kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0