Döda min måndag...

Sitter i skolan denna soliga måndags förmiddag och grejar med småföretagande. Tror faktiskt att det är det tråkigaste ämnet jag har. Tycker till och med att svenska c är roligare...

Var hemma vid 9 imorse. Hann städa upp rejält innan jag skulle åka.. Dammsög och tvättade golven, städade köket och bytte lakan. Känns jätte bra att jag kan komma hem till en ren lägenhet idag. Ska ner till Willys efter skolan och handla lite gött. Imorgon kommer min älskade kusin Emma upp igen. Vi har börjat umgås riktigt mycket nu på senaste tiden, vilket känns as bra!

Måste plugga vidare med den här skoten nu, alla dessa varukostnader och grejer man ska räkna ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0