En hel vecka har gått..

Kom precis hem. Sitter i sängen och kikar på simpsons med katterna. Spelar the sims 3 och bläddrar i lite saker och försöker att fånga insperation. Är helt slut i huvudet och skulle väll egentligen behöva ta mig en power nap. Men gör jag det så sover jag resten av dagen, och då kan jag ju inte sova inatt. Får väll koka mig en kanna kaffe istället. Det har gått jätte bra utan att röka idag, satt och disskuterade med en av mina lärare, hon tycker att jag verkar lugnare och mer avslappnad nu... Jag känner ingen skillnad, har aldrig märkt av att jag har varit stressad och nervös innan. Man kanske inte märker sånt själv. Men det är väll jätte bra om fler tycker att jag har lugnat mig.

Jag känner iallafall att jag kan koncenterara mig bättre nu.. Behöver inte tänka att jag måste göra ett avbrott en gång i timman för att gå ut och röka. Jag är så jävla nöjd med att jag har slutat röka, undrar varför jag inte tog det beslutet innan. Trodde verkligen att det skulle vara svårare än det är.
Idag har det gått en vecka sen jag rökte min sista cigarett, och av dom 7 dagarna är det bara 2 som jag har varit röksugen. Men om jag nu har klarat mig ifrån det i en vecka, så klarar jag en till, och innan jag ens hinner reagera så har det redan gått ett år, och jag sitter på 9000 som jag bara har gjort nytta för mig själv för att få. Blir det mycket bättre?!



Jag och min älskade Mitsou. <3


Kommentarer
Postat av: Emma H

åå fy faan va du är duktig!! :D <3

2012-01-11 @ 21:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0