En kärleks förklaring till livet!

Sitter och knör i min massa chips och tittar på något program dör dom gör tårtor. Har varit ute och gått med hundarna en sväng, lät dom springa av sig på gräsmattan. Älskar att se dom fria och lyckliga. Idag är det 10 dagar sen jag rökte sist, måste räkna efter ordentligt för att ens komma ihåg hur lång tid det har gått. Ett väldigt bra tecken skulle jag vilka säga.

Ska åka hem om en stund, kan tänka mig att jag måste städa när jag kommer hem. Brukar se ut som fan när jag har borta ett par dagar. Men eftersom att Jejo är hemma nu kanske jag inte måste storstäda iallafall. Längtar efter Mona älskade barn. Tycker att det är så jobbigt att vara ifrån dom. Ibland önskar jag att dom va hundar så jag kunde ta med mig dom överallt. Men sånt är livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0