Fartfylld söndagkväll..

Fyfaan va tråkig jag känner mig.. Ett enda jävla inlägg på hela dagen. Helt otroligt..
Tänkte ju mig att jag skulle komenserat för igår och blogga hur mycket som hellst idag.. Men så blev det inte.
Började laga mat, men kom på efter en stund att jag hade glömt köpa grädde.. Så där sket det sig.  Sockerkakan blev inte heller bakad. Men imon kan jag köra mig ett Duktig-Tjej-Rejs! Först ska jag iväg till skolan, börhat tvätta kl 4. Sen kan jag baka och laga mat. Blir säkert kanon!


Nu ska jag iallafall bara ligga här i min säng, spela the sims 3 pets och sen blir det duschen. Borde kanske gå och lägga mig redan nu, ska upp kl 8 imon. Längtar inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0