Fredag kväll..

Nu sitter jag här i min ensamhet, har inte haft några som hellst tankar på att dricka idag. Känns inte ens som fredag. Det slog mig faktiskt inte förens nu..
Det har varit full rulle hela dagen, har haft besök av petra mesta dels av dagen. Senare nu ikväll kom min vän felicia och hennes lillasyster upp. Hon bor bara två svalar ifrån mig. Kanon bra att ha en kompis så nära. Hade det mysigt.. Satt bara i soffan och pratade om nya kärlekar och fina människor. Jag är nöjd med dagen. Nöjd med att ha klarat mig igenom ännu en dag utan cigaretter.

Imorgon bär det av på släkt fest. En av mina 100 kusiner har fyllt 20, och det ska firas må jag säga!
Ska faktiskt bli jätte roligt att träffa hela släkten, det är inte så ofta vi är samlade allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0