Fredagkväll!

Sitter och försöker få min telefon att få kontakt med dotorn, går inte så bra. Kamerna på datorn funkar inte heller.. det är väll meningen att jag inte ska lägga upp några bilder då. Men jag åker hem imorgon förmiddag, och hemma vet jag att allting funkar som det ska.
Det har varit en riktigt slö dag idag, har inte ens kommit ihåg att sätta på mig något plåster. Tog mig en power nap mellan två och 6. Vaknade av att det luktade mat i hela huset, riktigt gött med potatisgratäng, stekt lax och rödvinssås. Ska sätta mig med engelskan om en stund. Ska ha lärt mig 60 glosor utantill tills på tisdag.. Tur att jag redan vet vad typ hälften av alla orden betyder iallafall.. Hade blivit riktigt jobbigt annars.

Jag och min grishund sonya, imorrse. Tacka gudarna för fb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0