Godeftermiddag!

Gårdagen blev inte som väntad.. Hade tänkt att jag skulle åka dit, dricka ett par cider, äta lite och åka hem och sova hos min mamma och pappa. Men så blev inte fallet. Söp mig redigt full och ville inte åka med hem när dom andra åkta.. Spelade dart och ölspel hela kvällen och sen bestämde jag mig för att sova där. Hade en felt fantastisk kväll igår. Tackar verkligen för det.

Min älskade kusin Emma, som vi firade igår, körde mig till stenungsund, handlade lite på coop. Köpte bla jätte söta bindor med hello kitty på. Lite onödigt kanske men jag tyckte att jag behövde dom. Handlade mig även en jätte söt sockerkaksform, i form av en ros. Tänkte jag skulle baka lite sen så kan ni få se hur den ser ut.

Nu blir det mat. Ska laga mig finsk fisksoppa!



Om något skulle få än att känna sig söt under mens veckan måste det väll ändå vara dom här..


Kommentarer
Postat av: Daniella Book

Så lite så!:) härligt! Jo allt är toppen med mig! Händer idag då?:)

Kram!

2012-01-08 @ 16:27:07
URL: http://daniellabooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0