Hat!

Jag är en väldigt kärleksfull människa. Jag vill hela tiden hjälpa andra och i många fall går mina vänners välmående före mitt eget. Det är sånn jag är och jag trivs med det. Jag älskar alla och mår bra av att se andra lyckliga. Det finns inte många människor i världen jag tycker illa om, försöker alltid se det goda i människan. Men det finns ett undantag. Det finns en tjej, som jag ärligt kan säga att jag önskar inte fanns. Jag tycker att hata är ett väldigt starkt ord och jag tycker inte om att använda det. Men jag hatar den här tjejen. Jag har hatat henne sen första gången jag fick reda på vem hon va. Jag får ont i magen när jag hör hennes namn och dom få gångerna jag ser henne, vill jag spotta henne i ansiktet och dra av henne håret. Jag blir förbannad bara jag tänker på henne och hennes fula ansikte. Jag har inget som helst till övers för henne och kunde jag hade jag raderat henne ur denna värld. Jag tror aldrig att någon har gjort en annan människa så mycket omedveten skada som hon har gjort mig. Jag åker inte gärna igenom nödinge för att jag är rädd att jag ska behöva träffa på den här tjejen. Jag beblandar mig inte ens med brudar med samma namn som henne. Jag har svårt att förstå hur så mycket hat kan få plats i min lilla kropp, men det gör det.

Jag är glad att det bara är den här människan jag tycker så jävla illa om, det hade varit jobbigt om det va fler. Tror att jag hade blivit sjuk i huvet och börjat mörda om jag hatade mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0