Hey, I heard you were a wild one!

Åh herregud vad dålig jag har varit på att blogga idag. Två inlägg har jag hunnit med, ändå har jag inte gjort något speciellt..
Har bara slappat med felica och Jelena hela eftermiddagen och kvällen. Har skrivit arga lappar i köket eftersom att den andra bruden jag bor med har svårt att förstå vad som är mitt och hennes.. Det mesta i lägenhetenm är mitt. Brödrosten, vattenkokaren, micron, dammsugaren.. Till och med knopparna på våran garderob i hallen är mina.. Det började med att hon inte fick använda mina tallrikar, bestick och glas, för att jag inte anser att hon kan diska ordentligt.. Men efter ett bråk för två veckor sen har hon inte pratat med mig alls, och kan hon inte ens heja på mig när hon kommer hem. Då får hon inte använda resten av mina saker heller. Så enkelt är det!

Har suttit och målat på ett nytt projekt. En tribal som förställer en örn. Min älskade vän Emil ska få den i 19 års present om 7 dagar. Jag är jätte nöjd men den är inte klar än på långa vägar.
Den ser rätt plottrig ut men åh vad fin den kommer bli när den är klar!





Det har gått väldrigt bra att inte röka idag också. Har varit så arg idag att jag har velat springa ner till tappen och köpa mig en paket John silver, men tror att jag hade dött om jag hade gjort det. Hade nog satt i halsen och kvävts typ. Tror till och med att ljusblåa blend hade varit starka för mig nu. Tänka sig att det redan har gått 12 dagar.. Och jag har bara två 14mg plåster kvar. Sen är det en vecka med 7mg plåster och sen ska jag stå helt på egna ben. Läääskigt!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0