Jävla blogg app!

Blir så förbannad på den här blogg appen. Får hålla på med att ladda upp ett inlägg i typ en halvtimma och bilderna godkänns bara ibland. Vet inte om det är min efterblivna mobil som bråkar eller om det är något fel på appen. Men det får jag väll reda på fört eller senare iallafall.

Har haft en mysig kväll här iallafall. Tycker så mycket om den här familjen. Har bara legat i soffan och glott på film hela kvällen. Det är Dag 8 utan cigaretter idag och nu tänker jag knapp på det. Känns som att jag aldrig har varit rökare. Mår så mycket bättre, hostar inte längre och huvudet är mer med än innan. It feels so gooood!!

Imorgon ska jag ta mig en långpromenad med hundarna i skogen. Hoppas att alla älgar sover. Är så jävla rädd för dom. Brukar alltid känna mig trygg med hundarna, vet att ingen skulle våga göra mig något. Men om det kommer en älg springandes emot mig kan ju inte hundarna göra så mycket.

Nu måste jag i vilket fall sova. Godnatt fina människor! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0