Kladdkaka

Har suttit i köket precis hela dagen. Började met att laga mat och sen kom Petra. Efter vi hade ärit fastnade vi här.. Bakade oss en kladdkaka som vi nu har tjockat i oss. Mår skit illa.

Ringde min ex pojkvänn förut... frågade om han ville sponsra mig med ett par yankee candles..
Efter en studs övertalning fick jag beställa hem för 500 kr. Lycklig tjej!

Beställde två stora burkar, Garden sweet pea och Soft blanket. Inte mina favorit dofter men dom va billiga..
Köpte och två vaxkakor och två paket värmeljus. Dom skickas väll förhoppnigsvis imorgon, och kommer antagligen att få åka till mamma och pappa i frölunda och hämta paketet, eftersom att jag är skriven där och jag fick inte skiva in någon annan adress. Men det är okej. Då har jag ju en anledning att träffa mina föräldrar, om man nu måste ha en anledning att träffa dom..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0