Klagomål

Har fått klagomål på bloggen... Att jag bloggar för lite, bloggar för tråkigt osv osv! Men nu är det så att jag inte har något att blogga om, tycker inte heller att det är så roligt att blogga utan bilder...

Ligger i min säng och kilar på the ward. Den har precis börjat men den verkar helt ok! Det ska vara någon form av skräckfilm. Det handlar typ om ett mentalsjukhus när tjejerna blir våldtagna..
Det har gått riktigt bra utan plåster idag, bryr mig verkligen inte längre. Tänker inte på det längre. Men jag är nyfiken på om jag tycker att det smakar lika gott som innan, tycker iallafall inte att det luktar gott längre, tvärt om, vill nästan kräkas när jag känner röklukt. :)

Bäst att jag koncentrerar mig på filmen nu så jag hänger med i handlingen. Godnatt bloggar innan jag lägger mig. Hejhopp!


Kommentarer
Postat av: Emma H

Nä men folk som klagar kan la ba låta bli o läsa istället...?!! >.<

Jag tycker det e asbra, o du e grym med att sluta röka älskling!! <3

2012-01-14 @ 12:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0