Kusmi tea eller Four o clock?

Jag hade länge ett favorit te. Jobbade i ett café på en båt när jag gick i 9an. Där hade vi Four o clock, fantastiskt te. Kunde dricka hur mycket som hellst, fanns i så många olika smaker... Men när jag slutade jobba där kom jag ifrån det. Hittade det på ica kvantum här i stenungsund för ca ett halvårsen, men dom har det bara i två olika smaker. Ingen av dom är någon av mina favoriter.
Men nu har det ju kommit ett nytt jätte exklusivt te. Kusmi Tea. Har smakar på ett ett par gånger på olika caféer och har funderingar på att beställa hem ett par burkar. Men det är så jävla dyrt. En liten burk på 125 g kostar 159 och en stor på 250 g kostar 219 kr. Rena rånet.

Min favorit är Kusmi Vert Fraise - Grön Jordgubb. Super god!
Här har ni en länk till en av online butikerna som säljer dessa söta te burkar.
http://www.tehusetjava.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0