Mysig söndagskväll

Ligger i sängen och tittar på "tre trappor upp", Emil fick boxen i födelsedags present. Skrattar så jag gråter. Tycker att Robert Gustavsson är så jävla rolig.

Min cupcakes blev en riktigt succé. Åh dom va så goda. Varje liten muffin smakade som en bit av sommaren. Och söta va dom också. Synd bara att jag inte kan visa er dom förens imon.

Måste gå upp kvart i 6 imon morgon.. Har inte gått upp så tidigt skit länge. Tycker inte om att göra det heller. Men eftersom att jag blir körd hem och slipper ta bussen så är det okej. Börjar 10.40 imon så jag har god tid på mig att göra saker jag aldrig hinner på morgonen annars. Ska försöka hinna städa lite och sortera tvätten och lite så.
Kanske borde vända mig om och försöka sova nu. Sov gott kära vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0