Naken morgon

Godmorgon mina kära vänner. Det är en brs morgon för mig, Jelena och Isabella ligger och sover, Katterna lugnare än vanligt, det är ljust ute och statestiken går hela tiden uppåt. Ska koka mig lite kaffe, sätta på lite bra musik och da mig en dusch. Har inte hunnit sätta på mig något plåster än, men det funkar rätt bra endå. Får bara hålla tummarna på att det går lika bra med 7mg plåstrena som det har gjort med dessa. Om 3 dagar har det redan gått 2 veckor. Det är helt otroligt.

Igår hade jag lite ångest över att jag inte gick ut. Sitter på min 2,5 vita vecka och det börjar bli lite tråkigt nu. Om jag inte får roa mig med att ta en cigarett då och då så får jag åtminstonne ta mig en krogrunda ibland. Men nu är det ju så att jag inte har några pengar, är tvär pank. Tycker inte heller om att gå ut och hoppas på att någon ska bjuda mig hela kvällen, jag vill gärna ha mina egna pengar. Så jag får helt enkelt vänta tills pengarna rullar in igen. Nog om dessa tråkiga roblems!



Hemma hos mig äter vi tydligen kattgräs till frukost, iallafall Mitsou och Wasabi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0