Naken morgon.

Godmorgon kära vänner. Sitter i min säng, nyvaken! vaknade av att Jelena stog brevid sängen och kastar kuddar på mig.. Hörde henne säga för sig själv, "Vaknar hon inte nu kastar jag hårdare." Hon är för rolig..
Har valt att inte sätta på mig något plåster idag. Vill försöka utan. Känner mig lite naken, lite mer vimsig i huvet än dom andra dagarma. Men jag måste ju som sagt bli va med nicotinberoendet också. Men nu är det faktiskt dag 3 som ickerökare. Jätte stolt över mig själv att jag har kommit såhär långt!

Ska sätta mig och spela The sims 3 pets en stund nu.. Till kl 2, sen måste jag börja göra mig i ordning. Ska vara på festen kl 5. Hörs sen!



Kommentarer
Postat av: aina [fotoblogg]

Fin blogg :)

2012-01-07 @ 14:21:59
URL: http://ainaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0