Night time

Ligger i soffan och pratar med mamma och pilla. Uno smyger omkring på golvet och verkar leka spion... Han gillar inte mig den katten. Även om han egentligen är min. Det va jag som fick honom, men han har aldrig tyckt om mig... Han gillar bara pappa. Är så trött och det känns som att jag har en hel sandlåda i ögonen... Ska bli skönt att sova här, känns som att det va skit längesen jag va här, fast jag sov här senast i måndags...

Imorgon ska vi gå och äta på plankan. En jätte bra restaurang. Det är relativt billigt och jätte god mat. Tycker dessutom om att den ligger i Majorna. Trivs bra där. :)

Men nu ska jag bädda ner mig bland kuddar och och duntäcken. Godnatt kära vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0