Ny kategori

Åh! känner att jag börjar komma igång med bloggandet ordentligt. Önskar bara att jag hade lite mer tid. Orkade inte diska.. Så jag dealade med jejo, hon tog disken, och jag bakade kladdkaka till henne.. Så har vi det hemma!

Ska slänga mig i duschen en stund, skrubba av mig dagens damm.. Har föresten en ny kategori, "Elan Tipsar!". Alla måste väll ha en sånn.. Så här kommer mitt första, eller egentligen andra, tips!


Yääs, vi kör på socker och olja! Världens bästa skrubb, och billig är den också. Olja och socker har jag alltid hemma iallafall. Fantastiskt för kroppen, sockret peelar bort all död hud, och olja återfuktar kanon bra! Vill man lyxa till det kan man blanda i lite kakao, eller använda sig utav råsocker isället. Och självfallet är det strösocker man ska använda, och inte bitsocker som jag har på bilden. Jag brukar även använda skrubben på läpparna. Då blir dom sammetslena och otroligt pussvänliga. ;)

 


Kommentarer
Postat av: Farmor

Tack för tipset,jag har tvättat ansiktet med honung ganska länge o det är kanon bra!!!

2012-01-10 @ 16:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0