One big motherfucking love!

Fyfan va dåligt jag har bloggat idag. Gick och la mig strax efter mitt morgoninlägg.. Det skulle jag ju inte ha gjort. Vaknade 14.55 av att Emil kommer upp och hoppar i sängen. Blev jätte förvånad och trodde kl va typ 7. Men jan hade bara slutat tidigt, och det va väll bra. Så jag inte hade sovit bort hela dagen. Har drömt så mycket konstigt både inatt och nu på dagen... Drömde bla att jag räddade ut ett skåp i köket och att jag hittade hur mycket choklad och julklappar som helst...

Det blir ingenting med restaurang idag.. Min kusin blev tvungen att jobba, så vi tar det imorgon istället. får väll se om jag och pilla går ut ensamma och tar en öl eller något. Imorgon ska jag iallafall inviga mina nya bruna skor. Dom gråa va så jobbiga att gå i, platån sluttade så mycket vid tårna så man tippar nästan framlänges. Men jag ska hem och träna på att gå i dom på måndag, för på torsdag ska vi ut och fira coffe!


Mysigt man kan ha det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0