På väg hem ifrån stan

På väg in till stan ifrån Majorna nu. Mon frisör va fortfarande nöjd och kan kommer att ta in det!! Lycklig tjej. Så antagligen gör jag om det nästa månad, vid löningen. Bokade en tid kl halv 10 på tisdag morgon. Tidigaste jag har varit hos frisören någonsin. Då ska jag färga utvägen och experimentera lite med slingor, måste klippa topparna också. Brukar ta mellan en och en halv och två timmar att göra det och eftersom att jag slutar 2 på tisdagar, så tar jag ledigt den dagen. Känns inte so om det är någon ide att jag är i skolan i en timma.

Ska åka hem och tvätta nu. Ska försöka hinna med att tvätta mina gardiner också. Jätte roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0