Påväg mot drömmarnas land.

Dags att gå och lägga sig snart. Har legat i min säng och fifflat med designen hela kvällen. Jag är inte helt nöjd men jag har en kompis som är bättre på sånt där än vad jag är, hon kommer hit imon och hjälper mig. Som tack bjuder jag henne på middag. Kan bli mysigt.

Eftersom att jag har försökt sluta röka en gång innan (och misslyckades) hade jag ett par nikotinplåster hemma. Satte på mig ett kl 2 och jag är faktsikt fortfarande inte röksugen. Tar av mig det under natten och sätter på ett nytt imonmorgon. Jag vet inte om det är att fuska om man använder sig av påster eller liknande, man det där det som verkar bäst för tillfället.

Är väldigt trött och jag lär inte gå upp innan 11 imorgon.
Men man får passa på så länge man kan. På måndag börjar jag skolan igen.



Barnen har redan somnat, dags för mig att sova också. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: petra ramstedt

Du har ju lyckats as bra med designen :D

Imorgon gör vi en riktig barbie design!

2012-01-05 @ 10:31:06
URL: http://www.nattstad.se/PetraRamstedt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0