Projektarbete

Sitter i skolan och spelar the sims 3 och målar lite på mitt projektarbete, målar alla sveriges landskapsblommor. Hsr kommit igång ordentligt och jag är supernöjd.

Ska sittahär i skola till kl 8 ikväll.. Vet inte egentligen vad vi ska göra här, men om jag har fattat allting rätt så ska det komma massa 9or och kolla. Stackats barn säger jag bara, jag tycker verkligen inte om den här skolan, speciellt inte människorna på kontoret.. Jävla männsikor.. Men jag trivs med lärarna och det är väll huvudsaken.

Idag har det gått två veckor sen jag slutade röka, det känns as bra men jag börjar tycka att det är tråkigt att inte röka. Men jag är glad att det är kallt ute, det gör att jag inte har någon lust att gå ut. Imorgon börjar jag med mina 7mg plåster. Är jätte närvös. Men med alla stöttde vänner omkring mig kommer det att gå kanon bra!
Ska gå och hämta mig en ny kopp kaffe och fortsätta måla lite. Försöker blogga mer sen. Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0