Rökfri i 34 timmar...

Det börjar bli riktigt jobbigt nu. Mår illa och känner mig ensam. Allt känns så meningslöst på något sätt. Cigaretterna har alltid varit som någon slags belöning som jag har gett mig själv när jag har varit duktig. Om jag har pluggat, städat, lagat god mat osv.. Nu har jag inte ens lust att äta. Vill bara ligga i min säng och tycka synd om mig själv. Jag som tyckte det verkade så lätt. Är så röksugen att jag håller på att bryta ihop, och det värsta är att jag vet att om jag tar en cigarett så mår jag bra igen. Men dom första dagarna är värst, och det måste bli värre innan det kan bli bättre. Snart, snart är allting bra igen, men på en rökfri nivå!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0