Senare än helg...

Ligger vaken och funderar över livet. Är verkligen skit trött på att ligga vaken på nätterna. Är så fruktansvärt trött på dagarna och sover minst två timmar om dagen, sen går jag och lägger mig och somnar relativt fort, sen vaknar jag någon gång mellan 03 och 05... Jag tror inte att det har något med att jag sover på dagen att göra.. För det är vissa dagar som jag inte har tid att sova, och dom dagarna vaknar jag också på natten. Har sovit en hel natt en gång sen i september. Dagen innan jag började skolan igen efter lovet. Kändes jätte konstigt att inte ha legat vaken och funderat.. Men det va sååå skönt! Åh vad jag önskar att jag kunde sova hela nätterna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0