Ska vi göra något äckligt?

Hemma ifrån en relativt lugn dag i skolan. Kom inte dit förens klockan va 12. Försov ju mig. Åt lite mat, vegetarisk burrito med salsa och taco chips. Får ni också så fin mat i eran skola?

Började lektionen med att göra provet, hade ju inte pluggat någonting, men fick vg på det ändå. Det gäller att kunna sin grej! Eftersom att jag kom så sen ville min lärare att jag satte igång med något lite större. Målade en "Egyptisk kvinna i det psykadeliska 70-talet" tydligen.. Det va så dom i min klass tolkade det iallafall. Men så kanske det är, för det ligger ju i betraktarens ögon. Målade på en härlig vitmålad canvas, blandade lite olika tekniker. Målade med olja, akryl och akvarell. Min lärare blev mer än nöjd och satte därför ingen frånvaro på mig. Jag målar ofta mindre dettaljerade bilder med mycket färg och liv. Bryr mig inte så mycket om att det ska vara realistiskt heller, men man ska bli glad av att titta på det.



Njutbart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0