skitrövshumör..

Sitter i skolan och ska snart gå in på Engelskan.. Har tydligen två olika engelska lektioner idag.. Onödigt.. Är på sånt jävla pissfitt humör hela tiden. Jag så jävla arg och grinig och nu börjar det gå ut över andra också. Kan inte längre spela glad som jag så lätt har gjort innan.. Funderar på om det har med cigaretterna att göra.. Men nikotinberoendet är ute ur kroppen fär längesen eftersom att jag inte har använt plåsterna på nästan två veckor. Det värsta är att jag inte ens är arg egentligen.. Jag är inte arg alls.. Men jag tänder till så fort någon yttrar sig emor mig.. Tror nästan att det är värre för mig än för folk i min oginving.. Jag är på så jävla dåligt humör från att jag vaknar till att jag går och lägger mig.. Är sur och tjurig, irretarad... Måste göra någonting åt det.. Det här håller inte längre.. Det kommer ju sluta med att jag inte har några kompisar kvar.. Att jag helt plötsligt står ensam för att folk har tröttnat på mitt humör..

Lite eftermiddags musik.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0