skratta eller gråta?!

Orkar inte idag.. Det känns inte som att jag ska blogga längre.. Ingenting går som jag vill.. Känner mig bara nere, konstigt att den här bloggen blev som en last.. Känner hela tiden att jag måste blogga.. Men för vem? har typ 10 läsare om dagen.. Deppig som fan idag.

Kanske blir lite gladare imon när jag sa till frisören. Hade tänkt att jag skulle färga utväxten och lägga i lite slingor.. Kanske lite ljusare eftersom att det snart är vår.. Kanske låter dumt att säga, men även om det ligger 20 cm snö på backen, så känns det ändå som att våren är på väg till mig.


Kommentarer
Postat av: Emma H

Älskade människa, du ska bara gö det när du vill!! :) <3

2012-01-23 @ 15:14:41
Postat av: Emma H

Och jag ska ju med till frisören imon!! :D nu ska jag bli riktigt ljusblond ;D

2012-01-23 @ 15:17:33
Postat av: petra ramstedt

jag läser vrje dag :o kollar flera gånger om dagen! Älskar din blogg snuttan <3 om det är till någon tröst :)

2012-01-23 @ 17:29:56
URL: http://www.nattstad.se/PetraRamstedt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0