Sometimes i make lists...

Har en 10 minuters rast.. Sitter i soffan och filosoferar lite över livet. Har precis gjort ett engelska prov, det gick kanon bra. Känner mig jätte säker på allt när jag satt där. Halv 11 börjar svenskan och då har jag ett prov till. Jag har aldrig varit den som har behövt plugga till prov, jag brukar komma igång rätt bra ifrån lektionerna och jag lägger inte så mycket vikt på prov.. Det är mycket annat som spelar roll för att få ett bra betyg.

Efter lunch har jag textning och matte, på samma lektion. Torsdagseftermiddagarna är alltid lugna, min mattelärare vet att jag inte satsar på mer än godkännt i matte så han pressar mig inte speciellt mycket och textning går av bara farten.. Brukar texta det jag skrivet i matten och sådär.

Behöver gå in på min lektion igen nu. Hörs sen!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0