Sweet dreams!

Är så trött i hela kroppen. Känns som att jag har varit ute och sprungit världens maraton. Imorgon ska jag iväg till frisören och visa upp mitt hår. Rakpermanentade håret för 9 veckorsen. Så min frisör vill att jag kommer in och visar hur det ser ut efter så lång tid innan han beställer in det. Eftersom att jag och min frisör har en rätt nära relation fick jag vara hans försökskanin så jag behövde inte betala något. Jag är jätte nöjd och hoppas verkligen han tar in det. Men det är dyrt. Det kostar 2500 varje gång man gör det. Iofs ingår antifriss schampo och balsam, som kostar 150 kr styck. Skit bra produkter allihoppa.
Märket på permanentningen är från Zerran, min absoluta favorit inpackning kommer ifrån det märket också, men den kostar 700.. Svin dyrt! Men jag älskar den, och snålar man lite med den så håller den i mins 3 månader.
Skulle vilja tipsa om denna rakpermanentning. Det är dyrt som fan, men värt varenda krona!
Mitt hår blev faktiskt kännt i sverige och italien efter det här. ...
Men det jag ville komma fram till är att jag ska till frisören imon. Ska bli jätte härligt. Ska passa på att boka en ny tid för att färga utväxten och lägga i lite nya slingor. Dom jag la i sist är sen länge uttvättade.

http://zerran.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0