Tapet inspiration!

Sitter uppe i sängen och kikar på Prison break. Sitter och funderar lite över vilken tapet jag tycker är finast. Är så fashinerad över hur designers kan komma fram till så underbart vackra mönster och färg kombinationer. Det är verkligen helt fantastiskt. Eftersom att Emils mamma och plast pappa har köpt nytt hus och det ska börja renoveras i nästa vecka.. Så får jag vara med och bestämma lite, iallafall i Emil och Viggos rum... Helst skulle jag vilja ha någon av tapeterna i "Pip 2011" eller "Un bisou De MME Pitou". Underbart vackra Lite halvgalna men mordärna romantiska tapeter. Men eftersom att jag måste kompromissa med två killa.. Så lär det ju inte bli någon av dom alls...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0