Tisdagsmys

Har suttit i köket hela kvällen med underbara människor. Bara snackat massa skit om allt och ingenting. Har inte varit röksugen idag, inte alls.. Förens nu senare på kvällen. Grät nästan så röksugen va jag, hade så fruktansvärt ont i huvet och kännde mig typ full så vimmsig va jag. Men nu har det lagt sig igen.. Jag är glad att jag har sånna fantastiska vänner som stöttar mig. Ni är älskade! <3
Känner ingen skillnad mellan 25 och 14mg plåsterna. Tycker att det är lite konstigt, det är ju ändå rätt mycket mindre nikotin i dom jag har nu.

Ligger i min säng och myser med katterna, dricker dunkmjulk och spelar the sims 3 pets! Njutbart.
Godnatt. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0