Total bloggtorka..

Bloggade inte en ända gång igår.. Känner inte gör det. Sjukanmälde mig i skolan, mådde jätte dåligt för att jag har sovit så lite den senaste veckan. Tog mig en promenad ner till stenungsunds torg och handlade lite. Köpte en ram, en present till min bästa vän coffe, som fyller 20 idag, och handlade lite mat.

På kvällen kom min kusin Emma hit, vi drack lite vin, åt god mat och tjöta hela natten. Vaknade av att hon puttade lite på mig och sa att Jon va tvungen att åka. Vi hade så roligt och jag är så glad att jag har dig emmis. Bara så du vet.



Har legat i min säng hela förmiddagen. Orkar inte göra något speciellt idag, ska ta mig en dusch och städa lite bara.
Fick föresten världens bästa nyhet igår, bruden jag och Jejo har bott med ett tag flyttade ut i onsdags. Det va ingen som informerade oss så vi fick inte reda på det förens sent igår kväll när hon kom upp och plockade med sig lite saker.. Men huvudsaken är att hon är borta ur min lägenhet.


Sitter och göttar mig med en paket mjölk och en fallaffeltallrik och ska fortsätta med det en stund. Hörs kanske sen.,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0