Tredje vita helgen

Sitter hemma och knör i mig sockerkakssmet.. Är så jävla sugen på chips men jag okrar inte gå utanför dörren.. Trivs bra med att ligga nerväddad i min säng och titta på "Vem vet mest".. Som förövrigt är mitt favoritprogram. Många går ut idag, men jag känner inte för att festa för fem öre. Drack lite vin och tjötade här hemma igår.. Det räcker för mig. Brukade vara ute varje helg innan, men ´jag har tappat suget. Tror att jag har kommit på att det inte är värt det. Man gör bort sig, slösar massa pengar, och om man är som jag så ligger man hemma hela dagen efter och kräks.. Nej, då ligger jag hellre här och myser.

Sprang runt i en kvar, helt hysterisk och letat efter min Mitsou.. Visste att han inte hade rymt, men kunde inte hitta honom någonstans... Men efter att ha rotat igensom hela Jejos rum, hittade jag honom liggandes i överdraget till hennes bäddsoffa.. Min älskade älskade lilla prins kille.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0