Vinare en måndagkväll.

Det var harit en jätte jobbig kväll för mitt städpsyke, hann inte städa innan den nya tjejen flyttade in så jag fick städa dubbelt. Men det är okej, behöver pusha mig själv till det yttersta ibland..
Har suttit och disskuterat med mina undrabara vänner i köket och druckit lite vin. Har dessutom bakat nya cupcakes. Jag känner för en gångs skull att det är skönt att alla som bor här är hemma. Går igenom det mesta som måste gås igenen, städschema och sådär.. Det verkar som att Frida har alla kameler i stallet och att detta kommer gå kanon bra!

Ska bara ta mig en dusch nu sen tänker jag gå och lägga mig.. Så nu får inte se bilder på mitt hår förens imon. Men jag har lovat er, skjuter bara upp det en dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0