Vitt vin och kärlek.

Sitter i min säng med Felicia och göttar mig med ett glas vitt. Tycker om att dricka vin.. Det hjälper mig att lugna ner mig och det får mig att tänka. Dricker mig aldrig full eller så, men ett glas vin eller två tycker jag är helt okej även på en vardag.

Blev så lycklig över att mina skor kom idag.. Var och hämtade ut som och handlade lite. Lagade Fajitas fast på er Quorn. Ät ju inte kött, har faktiskt varit vegetarian i 7 år nu. Är jätte nöjd med det och är aldrig någonsin sugen på kött.. Det blev jätte gott och åt så jag höll på att svimma.. Har hunnit med att tvätta och en promenad ner till ica med Felica också. Tycker att det kan vara så skönt att bara ta en promenad.. Bara röra på fläsket.

Imorgon åker jag till Emil igen, tycker om att vara där.. Som jag har sagt innan. Även om vi inte är tillsammans längre så är dom fortfarande som en extra familj för mig.. Åker hem till mamma och pappa på Fredag förmiddag igen, då kommer min älskade syster hem! Ska bli så härligt att träffa henne. Sen på fredag kväll ska vi och en av våra kusiner ut och äta. Kommer bli så mysigt!

Nu är det dags för mig att plugga på Svenska provet jag har imon! Önska mig lycka till...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0