ett par önskningar.

Det är synd att mammas och pappas lön inte är min lön också. Det är ännu mer synd att jag har någon form av köpstopp fram till December. Men om jag får någon annan att köpa det åt mig... Har jag brutit mitt köpstopp då?!.. hmm. Även om många säkert tycker att jag har allt i världen så behöver även jag fylla på i garderoben ibland. Saker som jag inte tänker på så mycket att jag faktiskt behöver. Det är farligt för mig att överhuvudtaget tänka på att klicka mig in på denna jävla sidan. Men, älskade mamma. Jag håller mig i skinnet. Än har jag inte köpt något.
 
 
Liten söt ballerina. 299:-

Jeansbyxa med hög midja. 299:-
 
 
Lee-jeans. 995:-
 
Grå/grön poncho. 199:-
 
Liten blommig sommarklänning. 299:-
 
 Pumps. 379:-
Väska. 749:-
 
Bucket bag. 1749:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0