ändrade planer.

Nu är jag inte arg längre. Pratade med mamma och fick henne att förstå vad det va jag ville. Sen skrev jag mig ett personligt brev och skickade det och mitt cv till henne. Nu ska de bara skrivas ut och skickas. Min andra jobbansökan gick till ett allt-i-allo jobb i västra Göteborg. Dom sökte tjejer mellan 20-25, om jag fattade det rätt så va det inom vården. Men det vet man ju aldrig. Det känns bra nu och jag är tillbaka i fas med mig själv. Har dessutom mailat med snubben på way out west och det verkar som att jag har fått jobb alla 3 dagar. Det hade varit så jävla kul!
 
Imorgon ska jag på infomöte på ams. Ska se till att jag inte vaknar 20 minuter innan det börjar denna gången. Det hade inte varit så roligt. Måste skriva till min handläggare också. Hon ville att jag skulle skicka mitt cv så hon kunde bedömma det. Skulle gå in få ams hemsida och göra något intressetest också. Sen måste jag komma ihåg att rota fram mina betyg också. Måste lämna in dom imorgon. Har dessutom bokat tvättid på fredag och på lördag har min kusin 30års fest och på lördag kväll eller söndag åker jag till Prässebo igen. Det är ett heltidsjobb att vara ledig. Alla man ska hinna träffa, allt man ska hinna göra, alla ställen man ska hinna vara på samtidigt. Undrar hur fan jag hade tid med att gå i skolan, undrar hur jag ska ha tid med att ha ett jobb. Men det löser väll sig. Kommer bara inte ha något som helst socialt liv. Behöver definitivt köpa mig en liten almanacka jag kan ha i väskan. Tycker bättre om att ha saker uppskrivna på papper än på mobilen, konstigt nog.
 
Klockan är lite över ett och det kanske är dags för lunch snart. Har lite rester kvar ifrån igår. Abbas thaigryta med lax. Behöver bara koka lite ris och sen är det klart att äta. Men vi får väll se. Så mycket chips och popcorn jag knödde i mig igår behöver jag inte äta på flera dagar egentligen.
 
 
Hittade en ätte gullig bild på mig, Emil och Prinsen ifrån i vintras på datan. Myspys. Nu är lillkillen störr eän sonya. Det trodde man inte att han kunde bli när han va sphär liten. :)
 
 
 
Önskar att vi kunde flytta in i huset igen. Det va så mysigt. Massa tända ljus i hela huset för att alla lampor va bortplockade. Massa kläder på för att det va så kallt och spänning inför att allt va så nytt. Önskar ni någon gång att man kunde spola tillbaka tiden ett tag?
 
 
En av dom sista dagarna i Grunne. Åh vad jag va kär, precis som nu. Saknar så många gånger lilla huset i Grunne. Trivdes så mycket där, trivs i det nya huset också. Men jag kände mig mer hemma där på något sätt.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0