Bara jag och stena är vakna.

Prinsen har gått upp och gått till bussen. Jag ligger kvar i sängen och känner mig ensam... Stena ligger ju här med mig, men det är inte samma sak som en varm människa. Tyvärr... Mitsou va så lycklig igår när hans pappa äntligen va hemma igen. Hela natten låg han hos honom och gosade och imorse tyckte han att han skulle få följa med honom ut. Myskillen. I vanliga fall brukar jag ju vakna någongång mellan 03 och 06, och ligga vaken en stund. Så det gjorde mig inte så mycket att klockan ringde kvart över 4. Jag va bara glad över att jag inte behövde gå upp och gå iväg och jobba på ett ställningsbygge. jag tror inte att det skulle vara min grej. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0