Bloggappen funkar igen!

Fan va härligt! Äntligen funkar appen som den ska! Hela dagen har varit helt fantastisk och det här med appen gjorde bara det ännu bättre. Har hunnit med det mesta idag. Har varit på reningsborg och handlat lite. Kom hem med en as ball golvlampa med virkad skärm, en jätte söt spargris i mintgrönt, ett jätte gulligt tempel till mina aromaoljor, en stockad kofta i krämvitt och en tunika i grönt och lila. Sen bar det av mot kalas i nödige, firade med tårta och småkakor i mängder. Knökmätta åkte jag Emma och coffe vidare till thaiköket och åt. Efter det körde vi mot prässebo. Visade dom huset och sjön. När dom hade åkt fixade jag och sandra på övervåningen. Konkade in två jättefina fotöljer som hade stått i garaget och ställde upp min byrå. Känner mig så hemma här. Synd att det inte finns plats för tre katter till bara. Senare på dagen cyklade jag iväg en bit och plockade årets första kantareller. Trodde aldrig att jag skulle hitta svamp här i prässebo. Men jodå! När jag kom hem stod det en älg och två kalvar ute åkern. Vad fascinerande djur kan vara. Nu sitter jag i soffan och sippar på ett glas rosé. Känner mig så jävla cool och njuter till tusen! Tackar för mig för ikväll, imorgon blir det ett jävla bloggrace! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0