Det är varmt här idag!

Jävlar asså! Sitter i en busskur i lödöse, kan tänka mig att det är närmare 30 grader här inne och solen står och gassar mig i ryggen. Håller på att dö av värmeslag, men Fyfan va skönt det är!

 

Blev så jävla arg på mig själv när jag kom ner hit och såg att det va väntetid på en timma tills mim nästa buss skulle gå. Det är så sjukt jävla dåligt med bussarna i den här kommunen. I prässebo går det typ fyra bussar på hela dagen. En på morhonen, den som jag tog och två senare på eftermiddagen. På helgerna går det inga alls. Sen är det väntetid på 600an allt emellan en kvart och två timmar. Har suttit här nere i snart 40 minuter och på tavlan står det att 600 kommer om 25 minuter, sen ska vi räkna med 10 minuters försening också. Kommer ju förfan aldrig komma hem. Men men, sånt är livet. Tur att det är fint väder iallafall. Det känns som att tiden går lite fortare då. Hade det regnat och varit kallt hade det nog känts som att jag hade fått sitta här hela dagen.

 

Efter min insats med tålamodet så blir det definitivt en liten runda i stan sen!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0