En godnattsaga.

Det är så ljust ute. Blir nostalgisk. Tänker på kvällarna på briljantgatan då jag sprang barfota hela kvällarna och det sista jag ville va att gå in när mamma ropade på mig ifrån balkongen. Vad härligt det va att vara barn. Ligger i sängen. Stena har ockuperat min sida sängen så jag får ligga på den andra. I vanliga fall får jag ligga i mitten... Men inte ikväll. Jävla surkatt. Ligger och vänder på täckena och kuddarna för att det är så jävla varmt. Är orolig i kroppen. Jag vet att jag måste städa. Kattlådorna är inte tömda sen i tisdags. Det är disk i hela köket och jag måste byta lakan i sängen. Dessutom har jag glömt av vilken tid imorgon jag har tvättid men jag orkar verkligen inte gå ner till tvättstugan och kolla efter. Får väll göra det imonmorgon och bara hoppas på att det är mellan 16 och 21 och inte 12 och 16. Har så svårt att tagga ner när det är skitigt i lägenheten. Sen känner jag skuldkänslor för Mitsou och Sluggo också. Stena tar så mycket energi och själ all uppmärksamhet. Stackars pojkar. Men det får väll vara så nu. Stena är ju faktiskt i ett läge där hon behöver mycket kärlek och sen är det inte så att jag på något sätt ger stena mer än dom andra. Hon tar bara för sig så mycket mer. Nog om det. Städas ska göras det första imorgon iallafall. Sen är det tvätt och lite sånt. Inget intressant för er kanske. Men jag gillar att städa och tvätta. Tycker att det är så härligt när allt är rent! :) Men kära vänner, det är dags för mig att stänga ner hjärnkontotet och försöka sova lite. Vi hörs mer imorgon. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0