I väntan...

Står och väntar på bussen utanför huset. Har varit borta ifrån katterna i tre nätter nu så det är väll dags att åka hem igen. Har som vanligt haft en jätte trevlig visit här. Vill egentligen inte åka hem, men nu råkar det ju vara så att jag inte bara kan tänka på mig själv. Vad lätt det hade varit om det va tre hundar jag hade istället. Då hade jag kunnat ta med mig dom överallt och inte behövt oroa mig på samma sätt. Men visst är det skönt att vara hemma också. Tänkte att jag skulle kika i lite affärer i stan innan bag hoppade på röd när jag kommer till Göteborg. Behöver inget nytt egentligen men min shopping-gen retar mig lite nu när jag har fått pengar igen. Jag vet att mamma inte hade tyckt att det va en jätte bra idé. men ett par nya skor kanske, eller en liten partyväska... Kanske en liten söt sommarklänning och några gulliga små ljus. Vi får se när jag kommer in till stan. Lovar att hålla er uppdaterade! Hej så länge! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0