It's complicated.

Sitter i soffan, tittar på en film som går på 3an. It's complicated heter den. Helt okej. Ingen jag skulle betala för att se dock. Tur att jag är ensam hemma. Hade väll aldrig fått kika på en sånn lagom töntig kärleksfilm. Dricker enbart bubbelvatten ikväll. Dels för att jag är rätt trött på alkohol och dels för att det va det ända alkoholfria som min käresta inte hade druckit upp. Längtar nästan tills klockan blir 16 imorgon. Har två stora berg av kläder i garderoben nu. Tycker så mycket om när allt är tvättat, vikt och inlagt. Sånn är jag och säkert många andra också. Filmen är snart slut och då är det dags att borta tänderna och sova sen. Sov gott mina kära vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0