Kvällsinlägg.

Min mobil bråkar så mycket med mig här uppe. Har försökt blogga sen klockan 5 men ingenting vill som jag vill. Så nu för några minutersen kom det upp ett inlägg ifrån när jag satt nere i lödde som skulle laddats upp strax efter 5. Skit samma. Har ätit massa god mat och härlig efterrätt. Har varit ute en sväng med vovvarna och kikat lite på mulan 2. Har inte riktigt bestämt mig för om jag åker hem imorgon eller inte. Jag ska försöka hinna traska ut i skogen och de om mina små kantareller har växt till sig något eller om någon annan har varit och snott dom ifrån mig. Emil ligger och snarkar gott bredvid mig i sängen. Tror minsann att det är dags för mig att blunda en stund också. Puss och kram, vi ses i ers drömmar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0