Lunch och intervju.

Ligger i soffan hos mamma nu. Har precis knött i mig lite lunch. Är mätt och väldigt trött. Men nu är det värsta över... Nu ska jag bara vänta på att han ringer tillbaka. Intervjuen gick jätte bra. En väldigt trevlig man va det också. Drack kaffe och pr bullar och pratade rätt mycket om rätt mycket. Tyckte att det verkade jätte intressant. Men det är helt galet. Det är alltså som tandläkarassistent/tandskötetska och allt vad det innebär. Städ och sterilisering av alla verktyg. Tandräkning, assistans under undersökningar, journal och pappersarbete. Det va inte det här jag hade tänkt mig men jag tycker att det låter jätte spännande. Hoppas på det bästa! Han verkade intresserad och sa att han skulle ringa tillbaka i veckan. Nu tänkte jag att jag skulle vila en stund innan jag åker tillbaka hem. Imorgon blir det Ullared och på onsdag ska jag vara barnvakt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0