Lycka!

När jag kom hem sprang katterna som galningar runt benen på mig. Stena går omkring och spinner hela tiden. Hon är påväg att börja löpa ordentligt nu. Längtar inte efter det. Får städa bort alla mattor och vara supernoga med att inte slänga något på golvet. När stena löper blir hon nämligen pedant. Allt som ligger på golvet och skräpar ska man då kissa på. Sen får jag väll bara vara glad åt att jag inte märker av att hon jamar så mycket. Det går förbi mig nästan helt.

 

Kom iallafall hem med lite godsaker. Hoppas på att min shopping-gen kan hålla sig lugn ett tag nu för jag gjorde av med rätt mycket pengar. Köpte mig två stycken likadana t shirts ifrån bikbok som jag köpte sist jag va i stan, fast i andra färger, och ett litet spettslinne. Sen gick jag in på hennes och hittade mig en jätte gullig rosa klänning, den går mig lite över knäna men jag kunde inte hålla mig. Fick även med mig en mönstrad tunika och en mintgrön liten klänning med skärp i midjan. Är jätte nöjd men trött som fan i fötterna. Nu är det dags för lite tv och soffmys innan jag hoppar i säng. Puss

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0