Sängliggande.

Det är 23 grader ute enligt min telefon. Jag ligger inne under ett duntäcke och kikar på Antikrundan. Tycker nog att det är slöseri med så fint väder men jag är så trött att jag knappt kan hålla ögona öppna. Borde kanske gå ut och lägga mig i solen en stund. Suga i mig lite sommarvärm. Måste ringa ett par samtal och städa. Men jag ligger kvar här en stund till så får vi se vad som händer sen. Hoppas på att det är lika, eller finare, väder imorgon. Då ställer jag klockan på 09.00 och cyklar ner och lägger mig på nödnäs tills solen gått ner.

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3216063/images/2012/pic_50127dbe9606ee0384000252.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0