Soff-filosofi

Tog oss ner till ica och pantade alla flaskor. 65 spänn i pant, det är fan inte dåligt drucket. Köpte lite dricka och chips. Sen gick vi tillbaka hem i regnet och lagade lite mat. I mitt lilla huvud skulle klockan kunna vara typ 16. Sitter i soffan och äter massa popcorn och vitlöksdipp. Imorgon har jag inget speciellt för mig. På måndag har jag äntligen tvättid igen och på tisdag ska jag till läkaren. Sen ska jag försöka få lite tid för mina kära vänner. Ska försöka hinna en sväng till Gabbe med grill och filmmys. Sen tänkte jag att jag skulle ta mig en tur ut till Lindome och hem till mandi också. Måste söka lite fler jobb och kika på lägenheter. Livet rullar på rätt bra nu. Är glad att jag har fått tillbaka min trygghet i livet också. Önskar bara att jag hade lite fler timmar på mitt dygn. 24 extra timmar kanske... Nu är fet dags för ett avkopplande glas vin. Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0