Tillbaka!

Har kommit på att jag kan blogga ifrån internet på mobilen. Det är något krångligare, men det funkar iallafall. Ska försöka komma igång med bloggandet igen nu. Känns skit jobbigt att jag inte har bloggat regelbundet på nästan en hel månad. Men i vilket fall... Min systerdotter Ella har varit hos mig i två dagar. Solade och badade och var ute med katterna. Åt massa god mat och kikade på massa film. Mysigt. Idag åkte vi ner till Göteborg och fikade med Matilda, Ellas faster. Sen sprang vi i några affärer. Och självklart kunde jag inte hålla fingrarna i styr. Kom hem med en lite klänning ifrån hm och en jätte härlig oversize tisha. Nöjd, men pank! 
 
 
 
Kass bild men så här ser dom ut.
 
Imorgon blir det prinsesskalas i nödige och sen ska jag vidare till prässebo och inviga mitt rosa metspö som sandra köpte till mig på Ullared igår. :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0